top of page
Search
  • גיימר

חוקרים הגיעו לביתו של גיימר שחשף פרטים על בורדרלנדס 3

- שחזור פוסט שעלה ב- 15 באוגוסט 19 אבל נמחק בגלל תקלה -


הגיימר האמריקאי מאט “SupMatto” סומרס הוא אחד המעריצים הגדולים בעולם של המשחק בורדרלנדס, לו אמור לצאת בקרוב משחק שלישי, שקצת מכניס אותו לצרות. לפי פרסום של IGN, חוקרים מטעם חברת Take-Two, חברת האם של 2K המפתחת את בורדרלנדס 3, הופיעו בפתח ביתו של SupMatto וחקרו אותו לגבי סרטונים שהעלה לערוץ היוטיוב שלו, אשר כללו הדלפות סודיות מהמשחק החדש.

הגיימר נחשד בכך שחשף מידע על תוכן הורדה סודי, ומידע על הפיתוחים של האתר SteamDB לבורדרלנדס 3. הוא גם הפנה את הצופים לפרצה באתר הלייב גיימינג Twitch שתאפשר להם לראות גיימינג בטא מן המשחק, שלא מיועד לקהל הרחב. SupMatto אמנם מודה בכך שהוא פרסם מידע בסרטונים שלו, אלא ששום דבר ממנו לא פורסם כבר קודם: "ערוץ היוטיוב הרשמי של בורדרלנדס כבר פרסם את ההרחבות לטוויץ' שחושפים את הגיימפליי… זה לא מידע שמצאתי בעצמי".

אבל התמונה נראית מורכבת יותר, מנהלי חברת 2K אמרו לאתר IGN כי לא מדובר רק בהדלפות של הגיימינג בטוויץ' (שכידוע מתחרה עם יוטיוב והתוכן אמור להיות אצלה בבלעדיות), אלא שיש אצלו הדלפות עוד משנת 2018, לפני שהמשחק בכלל הוכרז באופן רשמי. "Take-Two ו- 2K לוקחים מאוד ברצינות את העניין של חשיפת סודות מסחריים. הפעולה בה נקטנו הינה תוצאה של חקירה בת 10 חודשים, והיסטוריה של יוצר זה אשר מפיק רווח מהפרת המדיניות שלנו, הדלפת מידע חסוי והפרת זכויות יוצרים של המוצר שלנו".


אבל גיימרים ברחבי העולם לא מרגישים שנעשה לחברה נזק ממשי, וכעת מדווח באתר יורוגיימר כי ההאשטאג #BoycottBorderlands3 מתחיל להתפשט בטוויטר, כשאנשים מטילים ספק בפרופורציות של Take-Two ששלחה חוקרים פרטיים לבית של גיימר מן השורה. IGN אגב מוסיפים כי לא נראה שהחברה מתכוונת לנקוט באמצעים משפטיים נגד SupMatto.


עדכון: יוטיוב הורידה את הערוץ של סומרס


כאמור, מאט “SupMatto” סומרס פרסם בערוץ היוטיוב שלו גיימפליי בטא סודי של בורדרלנדס 3, אשר היה זמין לצפייה באתר Twitch לכמות מצומצמת של גיימרים, הוא ביניהם. תחילה, הדבר גרם ליוטיוב למחוק את הסרטון ולתת לגיימר אזהרה, אלא שלפני כמה שעות יוטיוב חיסלה את הערוץ לגמרי, לבטח בגלל הבעייתיות הגדולה שבגניבת חומר מהמתחרה הגדולה טוויץ', וכנראה גם בגלל שחברת Take-Two הוכיחה כי הוא אכן פרסם תוכן חסוי עוד בשנת 2018.


חשוב לציין כי Supmatto לא היה היחיד שפרסם את התוכן של טוויץ', אבל הוא נענש כי הערוץ שלו היה גדול והגיע לכמות צופים משמעותית שצפו בגיימפליי, מה שגרם לחברה "להתלבש" עליו ולשלוח חוקרים לביתו.



bottom of page