top of page
Search
  • גיימר

בוקה ג'וניורס וריבר פלייט מגיעות לפיפא 20


טורניר חדש יתווסף לפיפא 20 החל מחודש מרץ - גביע הליברטדורס! ליגת האלופות של דרום אמריקה. העדכון יתבצע אוטומטית לפלייסטיישן 4, אקס בוקס ONE והמחשב, וגודלו בסביבות 5-6 ג'יגה. באשר לנינטנדו סוויץ', לא יצאה הודעה על ההרחבה לקונסולה הניידת, ככה שנראה שגיימרי הנינטנדו יישארו (שוב) מחוץ לחגיגה.

לאחר העדכון פיפא 20 תכיל כאמור את גביע הליברטדורס, ועם הטורניר יתווספו כמה מועדונים חדשים למשחק, ביניהם בוקה ג'וניורס, ריבר פלייט ופלמנגו, שכידוע עד כה היו בבלעדיות בפרו אבולושן של קונאמי (שתי הענקיות הארגנטינאיות אמנם קיימות במשחק תחת השמות הגנריים Buenos Aires ו- Nunez).


גם גביע הסואמריקנה (המקביל לליגה האירופית/ גביע אופ"א) יהיה במשחק, וכמובן גביע רקופה (סופרקאפ) המפגיש בין אלופת הליברטדורס לסואמריקנה. ניתן יהיה לשחק בטורנירים באופן נפרד או בתוך קריירה כשעושים ליגה. לגבי אולטימייט טים, EA Sports אמרה כי יתווספו מעל ל-500 שחקנים חדשים מליגות דרום אמריקה, כמו גם העיצוב של הליברטדורס בתצוגת התפריטים.

התוספת לפיפא 20 תתבצע ב-3 למרץ, 28 מהקבוצות שכבר העפילו במציאות לגביע הליברטדורס יתווספו תחת שמות רשמיים, סמלים ותלבושות, ו-4 הקבוצות הנותרות יילקחו באופן רנדומלי מהקבוצות הדרום אמריקאיות שכבר קיימות. כשארבע הקבוצות הנותרות יעפילו במציאות דרך המוקדמות יתבצע עדכון נוסף למשחק.


כמובן שהדובדבן שבקצפת של העדכון הוא הסופר קלאסיקו המקורי של הכדורגל העולמי- בוקה ג'וניורס נגד ריבר פלייט, אותו נוכל לשחק עם השמות הרשמיים והתלבושות, וסצנת הפתיחה של המשחק עם הקהל ותצוגת האוהדים. -פורסם במקור באתר יורוגיימר-

פיפא 20 בוקה ריבר פלייט

bottom of page