top of page
Search
  • גיימר

תמונות מתוך ג'יטיאיי 6 דלפו לרשת, האם זה אמיתי?


אתרי הגיימינג בכל רחבי העולם גועשים ביממה האחרונה לאור דליפת שלוש תמונות שצולמו בסמארטפון מתוך אולפני רוקסטאר גיימס Rockstar Games, אשר אולי מציגות גיימינג מתוך 6 Grand Theft Auto. חשוב להבהיר מראש שיש לקחת את הדברים בערבון מוגבל, ובכלל-כל התמונות והסרטונים שרואים בגוגל בחיפוש GTA 6 - אינן רשמיות, אלה עיצובים של אנשים פרטיים. אבל התמונות שדלפו הפעם נראות כמשהו שונה, דווקא בגלל איכותן הירודה ובגלל שאינן זכורות לנו מג'יטיאיי 4 או 5.

כמעט 6 שנים עברו מאז ג'יטיאיי 5, המשחק האחרון בסדרת GTA שיצא לאקס בוקס 360 ופלייסטיישן 3, ולאחר מכן גם לפלייסטיישן 4 ואקס בוקס ONE, עדכוני האונליין למשחק ממשיכים לבוא באופן שוטף ורק לפני כחודש קיבלנו את העדכון השמן The Diamond Casino & Resort שמוסיף למשחק את בית העסק החדש במזרח ויינוווד של העיר לוס סאנטוס, עם משימות חדשות ו-5 מכוניות שנוספו למשחק.

השמועות על GTA 6 רוחשות ומתרוצצות במשך השנים, אבל רוקסטאר גיימס אפילו לא מודה באופן רשמי שהיא עובדת על משחק חדש (אבל זה קורה, בדוק).לפני יומיים עלה ברדיט פוסט ובו שלוש תמונות שמתיימרות להיות מתוך GTA 6, הפוסט נמחק במהרה יחד עם החשבון שהעלה אותו.

מוכרחים להודות שהתמונות האלה נראות די מהימנות, אבל עדיין צריך לקחת אותן בערבון מאוד מוגבל, שכן פוסטים מהסוג הזה בעניין GTA 6 עולים חדשות לבקרים. אגב, בימים האחרונים הסירה רוקסטאר מחזית הבניין שלה את אחד מציורי הקיר של Red Dead Redemption 2, מה שאולי מסמן כי ציור קיר של ג'יטיאיי 6 יחליף אותו, ולפחות נקבל הודעה רשמית על פיתוח ג'טיאיי 6 עם תאריך יציאה, כרגע ההערכות מדברות על 2021.

רוקסטאר גיימס תמיד שומרים את הקלפים קרוב לחזה, ההודעות הרשמיות על פיתוחי משחקים וטריילרים תמיד מגיעים לאחר ציפייה עצומה הגובלת בהצקה (מה עבר עלינו עם רד דד רידמפשן 2?), ומלבד GTA 6 גם בולי Bully 2 הוא משחק שנמצא בפיתוח וגורר שמועות מרובות (בקרוב אגב אעשה כאן את Bully 1 בפלייסטיישן 4, מתורגם כמובן, אמנם שיחקתי בו בפלייסטיישן 2, אבל עבר המון זמן וכך גם ניכנס לאווירת Bully 2 כמו שצריך).


bottom of page