top of page
Search
  • גיימר

משחקי פלייסטיישן 4 בחינם: אנצ'רטד אוסף נייתן דרייק



שנה אזרחית חדשה החלה, ואיתה נחשפו המשחקים שיקבלו בחינם מנויי פלייסטיישן פלוס בחודש ינואר 2020. שמו של אחד מהם מהלך לפניו, זהו אנצ'רטד Uncharted: The Nathan Drake Collection, השני אלמוני יחסית אבל מעניין ושובב- Goat Simulator, שאולי יחזיר לחיית העז החמודה את הכבוד שאבד לה. לפני שניגש למשחקים לא לשכוח כי עדיין נותרו ימים מעטים לנצל את המשחקים החינמיים של חודש דצמבר.


סוני התעכבה הפעם עם חשיפת המשחקים, בדרך כלל היא עושה זאת כמה ימים לפני ראש החודש, אך הפעם היא מתחה את הגיימרים שלה עד הסוף והוציאה את ההודעה רק בבוקר ה-1 לחודש. כמו כן חשוב לשים לב שניתן יהיה להוריד את המשחקים בחינם רק מה-7 לינואר, אז לא ללחוץ על הלינק וישר להוריד, לשים לב שבסל הקניות מחיר המשחק הוא 0 ש"ח (גם במשחקים החינמיים התהליך זהה לרכישה רגילה, יש גם קבלה על 0 ש"ח).


Uncharted: The Nathan Drake Collection


המשחק "אנצ'רטד, האוסף של נייתן דרייק" מכיל 3 משחקים של Uncharted שיצאו בעבר לפלייסטיישן 3. הראשון יצא בשנת 2007 Uncharted: Drake's Fortune ("אנצ'רטד: האוצר של דרייק"), השני (2009) Uncharted 2: Among Thieves ("אנצ'רטד: בין גנבים"), והשלישי (2011) Uncharted 3: Drake’s Deception, ("אנצ'רטד: ההונאה של דרייק"). משחק האוסף לפלייסטיישן 4 הוא בעל גרפיקה משופרת ותוספות אחרות.


מי שלא מכיר את אנצ'רטד ומעולם לא שיחק, מדובר במשחק פעולה-הרפתקאות משובח (מזכיר קצת את טומב ריידר), משלב לחימה אקדחים ורובים (הריגות בטוב טעם, לא קול אוף דיוטי) עם מסעות וגילויים. לאחר האוסף יצאו שני משחקים נוספים לפלייסטיישן 4: (Uncharted 4: A Thief's End (2016 ("אנצ'רטד 4: סופו של גנב") ו- (Uncharted: The Lost Legacy (2017 "אנצ'רטד: המורשת האבודה". אאחרי שמסיימים את האוסף אפשר להמשיך אליהם, או לחזור אחורה לאוסף אם כבר שיחקנו בהם.


להורדת המשחק Uncharted: The Nathan Drake Collection בחינם החל מ- 7 בינואר עד 3 בפברואר 2020 לחץ כאן


Goat Simulator


המשחק השני (עז סימולטור, "מדמה עז") שונה לגמרי מאנצ'רטד, ובו נשלוט בעז שמטרתו לזרוע חורבן והרס אינסופי במגוון דרכים. מפתחת המשחק, חברת Double Eleven הגדירה אותו כך: "הקטע הוא לגרום לכמה שיותר הרס שאתה יכול בתור עז. Goat Simulator מזכיר משחק סקייטבורד של פעם, רק שבמקום להיות גלשן, אתה עז, ובמקום לעשות תרגילים אתה הורס דברים. אם תזרע הרס בדרכים יצירתיות תרוויח עוד יותר נקודות.


להורדת המשחק Goat Simulator בחינם החל מ- 7 בינואר עד 3 בפברואר 2020 לחץ כאן


יש עוד כמה ימים עד שצמד המשחקים ייפתחו להורדה חינמית למנויי פלייסטיישן פלוס, בינתיים לא לשכוח שנותרו כמה ימים להורדת משחקי חודש דצמבר, Titanfall 2 ו- Monster Energy Supercross.


bottom of page