top of page
Search
  • גיימר

משחקי אקס בוקס בחינם: מירוצי אופנועים, פייבל ועוד


הוכרזו המשחקים החינמיים שיקבלו מנויי האקס בוקס GOLD ו- Xbox Game Pass Ultimate בחודש פברואר 2020, שני משחקי אקס בוקס ONE ושני משחקי אקס בוקס 360, שניתן להוריד ולשחק גם בקונסולת ה-ONE כמובן.


לשים לב שבניגוד למשחקים החינמיים של הפלייסטיישן פלוס, שם שני המשחקים זמינים להורדה למשך כל החודש, באקס בוקס זה שונה והתאריכים משתנים בין המשחקים, אז לא ללחוץ על הלינק וישר להוריד. אני כותב למטה בבירור ליד כל משחק את תקופת המַתָּנָה, וגם בחנות מיקרוסופט עצמה יש לשים לב שהמשחק מסומן כחינמי ושבסל הקניות מחיר המשחק הוא 0 ש"ח (גם במשחקים החינמיים התהליך זהה לרכישה רגילה, יש גם קבלה על 0 ש"ח).


TT Isle of Man: Ride On The Edge


משחק מירוצים חזק המבוסס על תחרות המירוצים המסוכנת הנערכת בכל שנה בהר סנייפל שבאי מאן. המשחק מכיל את כל 60 הקילומטרים של המסלול וכן כמה רוכבים מפורסמים. זה הזמן המושלם ליהנות בחינם מהמשחק הראשון כשמשחק שני- TT Isle of Man 2 עומד לצאת בקרוב.


להורדת המשחק TT Isle of Man: Ride On The Edge בחינם לאקס בוקס ONE לכל אורך חודש פברואר לחץ כאן


Star Wars Battlefront


המשחק הקלאסי בסדרת מלחמת הכוכבים יצא לראשונה בשנת 2004 לאקס בוקס הראשון ופלייסטיישן 2, וכעת הוא חוזר בחינם לאקס בוקס 360 ו-ONE. הוא מכיל כמה מהקרבות הגדולים ביותר מששת הסרטים הראשונים של מלחמת הכוכבים, וכמה מהדמויות הפופולאריות ביותר בסדרה, עם כלי הנשק והרכבים שלהן, והגיימר יכול לבחור לשחק את המורדים או את האימפריה.


להורדת המשחק Star Wars Battlefront בחינם לאקס בוקס ONE/ 360 מ- 16 ועד 29 בפברואר לחץ כאן


Fable Heroes


המשחק "גיבורי פייבל" מהווה מין ספין אוף של סדרת משחקי פייבל, בו יכולים לשחק עד ארבעה שחקנים במשותף או אחד נגד השני במשחק הרפתקאות מהנה, לחסל אויבים ולאסוף כמה שיותר מטבעות כדי לרכוש שדרוגים, דמויות ופריטים חדשים.


להורדת המשחק Fable Heroes בחינם לאקס בוקס ONE מ-1 בפברואר ועד 15 בפברואר לחץ כאן


Call of Cthulhu


המשחק המעניין שבחבורה, מבוסס על ספר האימה של הווארד פיליפס לאבקראפט "קריאתו של קת'הולו", בו ניכנס לתוך מעשיית טירוף בזמן שאנו חוקרים מקרה של מוות משפחתי באי מבודד. נצטרך לחקור את האי ולהכיר את אנשיו, נתמודד מול יצורים מסתוריים וכתות זדוניות, משחק אסטרטגיה מרתק בו אסור לך לבטוח באף אחד.


להורדת המשחק Call of Cthulhu בחינם לאקס בוקס ONE מ-16 בפברואר ועד 15 במרץ לחץ כאן




bottom of page