top of page
Search
  • גיימר

משחקי אקס בוקס בחינם: שרלוק הולמס ומלחמת הכוכבים



הוכרזו המשחקים שיקבלו מנויי האקס בוקס GOLD ו- Xbox Game Pass Ultimate בחודש נובמבר 2019. לשים לב שבניגוד למשחקים החינמיים של הפלייסטיישן פלוס, שם שני המשחקים זמינים להורדה למשך כל החודש, באקס בוקס ONE זה שונה ואחד משני המשחקים מתחיל באיחור וגולש לדצמבר. באקס בוקס 360 לעומת זאת כל משחק ניתן להורדה במשך חצי חודש, בהחלט יש כאן חיסרון לעומת ה- ONE, אבל לפחות באקס בוקס נותנים גם משחקים למנויי הקונסולה הישנה, בניגוד לפלייסטיישן שלא נותנים כלום לבעלי פלייסטיישן 3.


למרות שנכנסנו למשחקי נובמבר, לא לשכוח שעדיין ניתן להוריד בחינם את המשחק של חודש אוקטובר, יום שישי ה-13.


The Final Station


החל ב-16 בנובמבר יוכלו מנויי האקס בוקס להוריד בחינם את משחק הרכבת הדיסטופי "התחנה הסופית", בו אתה משחק את אדוארד ג'ונס שמנסה למנוע את סוף העולם בעזרת רכבת, לנסוע במהירות המקסימלית ולהשאיר את הרכבת על הפסים, וכך להציל את הנוסעים מפני הזומבים הנגועים והרצחניים שנמצאים בכל פינה. עליך לשמור על הרכבת פועלת ותקינה, לחפש ניצולים ולהגיע לתחנה הבאה בכל מחיר.


הורדת המשחק The Final Station בחינם החל מ- 16 בנובמבר עד 15 בדצמבר.


Joy Ride Turbo


משחק המירוצים הפעלולי ג'וי רייד טורבו לוקח את האווטאר של פרופיל האקס בוקס שלנו ושם אותו במושב המכונית, נעשה הרבה שטויות כמו לקפוץ מצוקים, או לבצע תרגילים שיתגמלו אותנו בנקודות, איתן נוכל לקנות מכוניות חדשות ומשוכללות יותר, משחק של כיף טהור עם מירוצים מרעידים ופזיזים.


הורדת המשחק Joy Ride Turbo בחינם החל מ- 16 בנובמבר עד 15 בדצמבר.


Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter


במשחק שרלוק הולמס: בתו של השטן, נצטרך לתפוס זכוכית מגדלת ולהיכנס לנעליו של הבלש הטוב בעולם, החוקר חמישה מקרים עם בתו המאומצת. זוהי הרפתקה מותחת עם חקירה מורכבת ומסתעפת, גילויים חדשים ואקשן בלונדון הויקטוריאנית עמוסת המסתוריות האופפת את בתך המאומצת. במשחק יש מנגנון לחיבור רמזים שנקרא Deduction board (לוח היסקי), ועלינו לעשות את הקישורים הנכונים כדי לפצח את המקרה, לאורך הדרך יש קשיים ודילמות, והבחירות שנעשה ישפיעו על התוצאה הסופית של הסיפור כשהוא מתקדם אל עבר סופו המטלטל.



Star Wars: Jedi Starfighter


משחק ישן ומעניין למעריצי הסדרה מלחמת הכוכבים, שיצא לאקס בוקס הראשון בשנת 2002! סטאר וורס ג'דיי סטארפייטר מתרחש ממש לפני המשחק Attack of the Clones, הגלקסיה נמצאת בכאוס ואדי גאילה מקבלת הוראה ממועצת הג'דיי לבדוק את ההפרעות במערכת הקרטאק. לכל משימה במשחק יש יעדי תקיפה והגנה, כשהגיימר מטיס את הג'דיי סטארפייטר החדש כדי לתמרן ולפוצץ חלליות אויב ולקחת את הקרב אל פדרציית הסחר, משחק חובה למעריצי הסדרה.



bottom of page