top of page
Search
  • גיימר

הגיוני: מדובב במשחק יאקוזה 6 חשוד בפעילות קרימינלית

Updated: Jul 11, 2019


לפי דיווח של "היפן טיימס", הירויוקי מיאסאקו, אחד השחקנים שהשתתף בדיבוב של המשחק "יאקוזה 6: שיר החיים", הושעה מסוכנות השחקנים שלו לאחר שנחשד בהשתייכות לארגון פשע. לפי החשד מיאסאקו, ששיחק את צויושי נאגומו ביאקוזה 6, השתתף עם אמנים נוספים במסיבה לפני כמה שנים, אשר אורגנה בידי ארגון פשיעה. האמנים סיפקו את הבידור לאורחים במסיבה וקיבלו על כך תשלום.


מהסוכנות נמסר כי "למרות (שהאמנים) שלא היו מודעים לכך שהמסיבה אורגנה בידי קבוצה אנטי חברתית, אנו עדיין רואים בחומרה את זה שהם קיבלו כסף מארגון כזה".


כפי שקורה בדרך כלל ביפן כשאנשי בידור נקשרים בדרך כלשהי לפעילות בלתי חוקית, המו"לים החלו לחתוך סצנות ולהוריד תכנים בהם מעורבים אותם אמנים, ולדחות הופעות שלהם למועד בלתי ידוע אם בכלל. אגב, לפני כמה חודשים קרה דבר דומה כשאחד השחקנים במשחק Judgement", ספין אוף של יאקוזה ששוחרר רק ביפן, הוחלף בשחקן אחר לאחר שנמצא כי השתמש בסמים. התקדים במקרה ההוא מעלה את השאלה האם דבר דומה יקרה ביאקוזה 6, וסגה תחתוך או תשנה את הדמות של מיאסאקו במשחק. | IGN



לפני כמה חודשים עשינו כאן את המשחק יאקוזה 0, ובקרוב נעשה את המשחק הבא, יאקוזה קיוואמי, רימייק ליאקוזה 1 שיצא לפלייסטיישן 2 ב- 2005.


bottom of page