top of page
Search
  • גיימר

לא רק לפלייסטיישן: משחקי יאקוזה מגיעים לאקס בוקס וואן


לפני כמה ימים נערך האירוע השנתי החגיגי של מיקרוסופט לקונסולת האקס בוקס- X019, ממנו יצאו כמה הכרזות מעניינות בנוגע לעתיד הגיימינג של הקונסולה הירוקה (סקירה קצרה בסרטון).

גולת הכותרת מבחינתי היא ההגעה של משחקי יאקוזה לאקס בוקס ONE, סדרת המשחקים המפוארת שהחלה בשנת 2005 לפלייסטיישן 2, עד היום יצאו ממנה שבעה משחקי עלילה ראשית, ועוד כמה של עלילה צדדית, כולם בלעדית לקונסולות הפלייסטיישן 2, 3 ו-4.


בשלב ראשון יהיו זמינים רק שלושה משחקים מהסדרה, זה יקרה בתחילת השנה הבאה כשמנויי אקס בוקס Game Pass יוכלו לשחק בשלושת המשחקים הראשונים בסדרה מבחינה עלילתית (ולא שנת ההוצאה של המשחקים), אלו Yakuza 0 אותו שיחקתי כאן בשנה שעברה, Yakuza Kiwami ו- Yakuza Kiwami 2.

טריילר: סדרת יאקוזה מגיעה לאקס בוקס

אני אמרתי לא פעם שיאקוזה הוא המשחק הכי אנדרייטד בישראל לדעתי. מי שלא מכיר, משחקי יאקוזה הם שילוב של משחק מכות עם עולם פתוח (כאילו שילוב של טקן ו- GTA), יש בהם עלילה מפורטת ומושקעת על גבול הטלנובלה, עם קטעים מפחידים, מצחיקים וגם עצובים. יש גם משימות צד שאינן קשורות לעלילה הראשית, מיני-סיפורים הנערכים ברחבי הערים היפניות היפות של המשחק.


הדמות הראשית במשחק היא קאזומה קיריו, לוחם מיומן ורצחני אבל בעל לב זהב המנסה לנווט את דרכו בעולם התחתון היפני תוך עשיית המעשה הנכון. ביאקוזה 0 כזכור, הצטרפה לקיריו דמות חדשה בה שולט הגיימר- מאג'ימה גורו, החולק את אותן תכונות אצילות של קיריו. בקרוב אעשה בבלוג את משחק ההמשך ליאקוזה 0, יאקוזה קיוואמי, שהוא הרימייק לפלייסטיישן 4 של יאקוזה 1 מ-2005.


הסדרה של יאקוזה עדיין ממשיכה במלוא הדרה ועוצמתה, ובעוד כמה חודשים ייצא משחק חדש לפלייסטיישן 4, Yakuza: Like A Dragon, תחילה ביפן בלבד ולאחר מכן בשאר העולם, להלן טריילר ההכרזה.


bottom of page