top of page
Search
  • גיימר

שוורצנגר והג'וקר: דמויות חדשות במורטל קומבט 11

בתערוכת Gamescom 2019 שנערכה ביום שלישי, חשפו אולפני NetherRealm ו-WB Games את רשימת הדמויות שיתווספו למורטל קומבט 11 בחבילת ההורדה Mortal Kombat 11 Full DLC Roster Kombat Pack, (בסוגריים- תאריך השחרור של הדמויות).


ראשית, החבילה מחזירה שלוש דמויות מקוריות מסדרת מורטל קומבט שקודם לא נכללה במורטל קומבט 11: שאנג סונג Shang Tsung (זמין להורדה) , נייט וולף Nightwolf (זמין להורדה), והלוחמת הנשית סינדל Sindel (סוף נובמבר). אלה מתווספים לשאו קאהן Shao Kahn, שגם לא נכלל במהדורת הבסיס וכבר שוחרר קודם לכן.


תוספות חדשות הן דמות הקומיקס ספון (אמצע מרץ 2020), טרמינייטור / המחסל (ארנולד שוורצנגר בשליחות קטלנית- אוקטובר 2019) , והאויב המיתולוגי של באטמן, הג'וקר (סוף ינואר 20). היו כבר שמועות מוקדמות לגבי הדמויות הללו, אבל הטריילר החדש בו ניתן לצפות להלן הוא הראשון בו הן מוכרזות באופן רשמי.


דמות שנעדרת מהטריילר ובניגוד לשמועות לא תיכלל בחבילת ההרחבה היא אש וויליאמס, מהסרט מוות אכזרי. זה מוזר כי בטריילר האחרון היה רמז עבה להגעתו, עם רעש המסור החשמלי בסוף הסרטון. אבל אולי הוא יגיע בעתיד, כי בדומה למורטל קומבט X שיצא ב- 2015, אולפני NetherRealm מתכננים חוליית לוחמים גדולה ומפוארת שתצטרף לטרף במורטל קומבט 11, לכן קרוב לוודאי שעוד לוחמים יצטרפו אחרי ספון, שכאמור יגיע באמצע מרץ 2020, כמעט שנה אחרי צאת המשחק- אפריל 2019.


חשוב גם לזכור כי NetherRealm חובבים גדולים של צירוף גיבורי על חיצוניים, כפי שעשו כעת ועוד קודם לכן במשחק Injustice 2 אליו הם צירפו את סאב זירו ממורטל קומבט ואפילו את צבי הנינג'ה.


קרב בדרגת הקושי הכי גבוהה במורטל קומבט 11: סקורפיון נגד בארקה



bottom of page