top of page
Search
  • גיימר

משחקי פלייסטיישן 4 בחינם: טייטנפול 2 ומונסטר אנרג'י סופרקרוס



נחשפו המשחקים שיקבלו בחינם מנויי פלייסטיישן פלוס בחודש דצמבר 2019, אחד מהם הוא מציאה של ממש- Titanfall 2, והשני הוא משחק המירוצים Monster Energy Supercross. לפני שניגש אליהם לא לשכוח כי עדיין נותרו ימים מעטים לנצל את המשחקים החינמיים של חודש נובמבר.


Titanfall 2


טייטנפול 2 הוא משחק יריות כבד בגוף ראשון בו הגיימר שולט בג'ק קופר, רובאי שהפך לטייס ונלכד מאחורי קווי האויב יחד עם השותף החדש שלו - הטיטאן BT-7274. על מנת לשרוד עליהם לשלב כוחות וללמוד לעבוד יחד, הגיימר צריך לשלב בין אדם למכונה על מנת להיות יחידה קרבית יעילה ולהביא לניצחון של מיליציית פרונטייר. מצב לחימה אחד הוא הטסת מטוס קרב מהיר שמתמרן בשדה הלחימה, אבל כשדינמיקת הקרב משתנה ויש צורך בפעולה רגלית, נוכל לקרוא לטיטאן הלחימה הענק שיטה את הקרב לטובתנו.


טייטנפול 2 נערך אגב בעולם של המשחק אפקס לג'נדס, שגם אותו פיתחה Respawn Entertainment. בניגוד לטייטנפול הראשון, במשחק השני יש מצב קמפיין מושקע ואיכותי, הוא קיבל ביקורות מצוינות ונחשב לאחד ממשחקי היריות הטובים שיצאו בעשור הזה.


להורדת המשחק Titanfall 2 בחינם החל מ- 3 בדצמבר עד 6 בינואר 2020 לחץ כאן


Monster Energy Supercross


המשחק החינמי השני הוא מונסטר אנרג'י סופרקרוס, המשחק הרשמי של מירוצי מונסטר מביא אופנועים רשמיים של אליפות סופרקרוס, רוכבים אמיתיים וגם מסלולים. הגיימר יכול כמובן גם לעצב אופנועים/ רוכבים/ מסלולים אישיים משלו, ולחלוק אותם עם גיימרים אחרים במולטיפלייר שישחקו בהם גם, אפשר גם להתחרות מולם.


חשוב: זה נראה משחק הרבה פחות אטרקטיבי מטייטנפול, אבל חיפוש בזאפ של מונסטר אנרג'י סופרקרוס מראה שהמשחק לא זול בכלל, וגם בחנות של סוני המחיר הרגיל גבוה.


להורדת המשחק Monster Energy Supercross בחינם החל מ- 3 בדצמבר עד 6 בינואר 2020 לחץ כאן


יש עוד כמה ימים עד שצמד המשחקים ייפתחו להורדה חינמית למנויי פלייסטיישן פלוס, בינתיים לא לשכוח שנותרו כמה ימים להורדת משחקי חודש נובמבר, Nioh ו- Outlast 2.


bottom of page