top of page
Search
  • גיימר

משחקי פלייסטיישן 4 בחינם: The Last Of Us 1 ו- MLB 19


חודש לועזי חדש מתחיל וזה אומר שיש שני משחקים חינמיים למנויי פלייסטיישן פלוס. על הראשון הכרזנו כבר בשבוע שעבר עם פוסט הבלוג על המשחק The Last Of Us 2, כשמנויי הפלוס יוכלו להוריד בחינם במהלך החודש את המשחק הראשון The Last Of Us Remastered. השני הוא אחד ממשחקי הספורט הפופולאריים בעולם, MLB The Show 19, שניתן בחינם בדיוק כשליגת הבייסבול האמריקאית מגיעה לשלבי ההכרעה שלה.

The Last Of Us Remastered

למי שלא מכיר, The Last Of Us ("האחרונים מבינינו") מתרחש בעידן בו מגפה קשה משנה את העולם מקצה לקצה, בני אדם שנגועים במחלה משוטטים ברחובות ומנסים להרוג אותנו, והניצולים הורגים אחד את השני במאבק על אוכל, ביגוד, כלי נשק, וכל מצרך אחר בעל חשיבות. אחד הניצולים הוא ג'ואל, גבר חזק שצריך להגן על אלי, נערה בת 14 עימה הוא יוצא למסע הישרדות ברחבי ארה"ב.


כמה חודשים לאחר צאת המשחק הראשון יצא תוכן ההורדה The Last of Us: Left Behind- מיני משחק המתרכז באלי ומערכת היחסים הרומנטית שלה עם חברתה ריילי, תוך שהשתיים נלחמות יחד ונאבקות כדי לשרוד. המשחק קיבל ביקורות מצוינות שהמשיכו את אלה של המשחק הראשי.


אמנם כבר שיחקנו את The Last Of Us בשנת 2013 בפלייסטיישן 3, אבל בגרסת הרימסטר לפלייסטיישן 4 יש כמה שיפורים והיא גם כוללת את הבונוס The Last of Us: Left Behind, אז אפשר לשחק את המשחק שוב ולהחליק בטבעיות למשחק השני, שאמור לצאת בפברואר 2020. להורדת המשחק The Last Of Us לפלייסטיישן 4 לחץ כאן


MLB The Show 19

גם המשחק החינמי השני מצוין, לפחות לפי הביקורות, רק שהסיכוי שיעניין ישראלים נמוך יותר- MLB The Show 19. חשוב לציין שמשחק הבייסבול יוצא בלעדית לפלייסטיישן 4,-באופן בלתי נתפס, בעלי אקס בוקס לא יכולים לשחק בייסבול בקונסולה. בכל אופן, MLB The Show 19 מאפשר לגיימר לשחק עם אגדות בייסבול שכבר פרשו כמו בייב רות' וטד ויליאמס, לבנות שחקן צעיר שיעשה קריירה מפוארת, לעשות ליגה רגילה כדי לקחת אליפות ועוד. להורדת המשחק MLB The Show 19 לפלייסטיישן 4 לחץ כאן


bottom of page