top of page
Search
  • גיימר

משחקי פלייסטיישן 4 בחינם: Batman: Arkham Knight ו- Darksiders 3



סוני הכריזה על שני המשחקים שיקבלו במתנה מנויי פלייסטיישן פלוס בחודש ספטמבר 2019, ואלה הם באטמן ארקהם נייט ודארקסיידרס 3, שיהיו זמינים להורדה בחינם מחנות הפלייסטיישן עד 30 בספטמבר. לא לשכוח שעדיין נותרו יומיים להוריד את המשחקים של אוגוסט, Wipeout Omega Collection ו- Sniper Elite 4, שיהיו זמינים עד יום שני, 2 בספטמבר.

המשחק Batman: Arkham Knight שוחרר ב- 2015, הרביעי בסדרת משחקי "באטמן: ארקהם" המוצלחת שפיתחה חברת רוקסטדי, בשלושתם שיחקתי: באטמן ארקהם אסיילום (2009, אקס בוקס 360), ארקהם סיטי (2011, אקס בוקס 360) וארקהם אוריג'ינס (2013, פלייסטיישן 3, סרטונים שלו בעמוד הפייסבוק). ארקהם נייט הוא משחק עולם פתוח בו אנחנו מסתובבים בחופשיות בעזרת ה… באטמוביל! המכונית המגניבה של באטמן שבניגוד לשלושת המשחקים הקודמים, סוף סוף נכנסה למשחק.


עלילת המשחק מתרחשת שנה לאחר מותו של הג'וקר, כשהדחליל ואביר ארקהם פותחים במתקפה כוללת על העיר ארקהם, אשר מכריחה את כל אזרחיה להתפנות כשרק הפושעים נשארים לאכלס את העיר.

המשחק השני שיוכלו מנויי פלייסטיישן פלוס להוריד בחינם לפלייטיישן 4 הוא Darksiders III, משחק ההרפתקאות ששוחרר רק לפני כשנה. במשחק נשלוט בלוחמת Fury, לה יש מגוון כלי נשק וגם קסמים, שמטרתה למצוא את שבעת החטאים. המשחק משלב בנוסף גם פתרון פאזלים ומשימות אחרות.


אגב, איביי מוכרת מנויי פלייסטיישן פלוס בהנחה גדולה של שליש מהמחיר (40 דולר במקום 60), כחלק ממבצעי ה- Labor Day, אבל זה רק למנויים אמריקאים. שווה לחפש ולממש מבצעים על מנוי פלייסטיישן פלוס, בגלל שניתן לדחות את השימוש בהם עם שתפוג תקופת המנוי הנוכחי.


bottom of page