top of page
Search
  • גיימר

מסך שחור בפלייסטיישן 4

Updated: Aug 11, 2019

השרב הכבד שהיה בשבוע שעבר גרם לנו לאסון גיימרי קטן, גם אצלי בבית היו הפסקות חשמל, והפלייסטיישן היה במצב שינה. כשהדלקתי אותו הופיע המסך השחור הזה, שאכן השחיר את לנו את חווית הגיימינג.


פלייסטיישן 4 תקלה מסך שחור

ריבוי ההפסקות במשך היום והכיבוי הפתאומי של הקונסולה הרס את המערכת וצריך להתקין הכל מחדש, מה שאומר שהכל נמחק, אפשר כמובן להתקין את המשחקים מחדש, אבל צריך להתחיל אותם מההתחלה.


בפיפא 19 בקריירת אימון עם ניוקאסל הספקתי להעתיק למחשב את כל התקצירים, הם יעלו בעמוד הפייסבוק כרגיל. אבל לא אתחיל עוד עונה עם ניוקאסל.


אני לא אחזור על הדיוויז'ן 2, בו הגעתי לרמה 30 וסיימתי את העלילה, אבל אז המשחק כאילו מתחיל מההתחלה ויש עוד מה לעשות. נוותר, המשחק גם ככה נורא חוזר על עצמו. הספקתי להעביר את הסרטונים חוץ מהמשימה האחרונה והם יעלו ביוטיוב כרגיל.


ברידמפשן 2 הסיפור כמובן שונה, שווה לעבור את הטרחה בשביל משחק ברמה הגבוהה ביותר שיש, מכל הבחינות. אבל יש לקחת בחשבון שאלמנטים כמו כבוד, משימות צדדיות, קשר עם הסוס וכו' - יפחתו, אני אעשה הכל כדי שזה לא ישפיע על הסרטונים והם ימשיכו להיות טובים.


זה לא נעים אבל שאלה יהיו הצרות שלנו, לוקחים דברים בפרופורציות.


 

במידה וגם לכם מופיע מסך שחור בפלייסטיישן 4 עם ההודעה הזאת, מה שעליכם לעשות זה לקחת דיסק און קי עם מעל ג'יגה וחצי זיכרון פנוי, להיכנס לאתר פלייסטיישן כאן, ללחוץ על

Reinstall PS4 system software using USB

להוריד את הקובץ

Download PS4 system software update (new installation)


להכניס את הדיסק און קי לקונסולה, והמערכת תותקן מחדש תוך חצי שעה.


שימו לב! אחרי ההתקנה אתם כאילו מקבלים פלייסטיישן חדש, והוא יחזור לקדמותו רק אם תיכנסו למערכת עם שם המשתמש והסיסמה שלכם, לכן, אם שם המשתמש שבחרתם בהתקנה הוא משהו כמו aaaaccvvvv1111 ואת הסיסמה אתם בכלל לא זוכרים, זה יהיה חבל מאוד כי כל המידע הלך, כל ההישגים והפרסים שהשגתם, החברים, הצ'אטים, הקבוצות. לכן, גשו עכשיו לרשום על דף את שם המשתמש והסיסמה.


אם אתם לא זוכרים את הסיסמה אבל זה לא משנה כי החשבון הרי מחובר, תקדישו רבע שעה לעשות שחזור, זה סופר הכרחי.


לאחר שתיכנסו עם שם המשתמש והסיסמה המכשיר ישחזר את הכל, גם המשחקים הדיגיטליים שלכם יורדו אוטומטית מחנות הפלייסטיישן. את המשחקים הפיזיים תצטרכו להתקין מחדש וזו כמובן לא בעיה, הבעיה היא בשמירת המשחק לפני השחזור, וכאן הבעיה:


אם יש לכם מנוי PSN, זה של ה-250 שקל לשנה (לא רק ביצוע רכישות בחנות, אלא מנוי) יש גיבוי של שמירת המשחקים בענן, אבל צריך להפעיל את השירות הזה, לכן אתם נכנסים בתפריט הפלייסטיישן אל

Settings----> Application Saved Data Management-----> Auto-Upload


במידה ואין לכם מנוי, אין שום דרך שהפלייסטיישן יגבה אוטומטית את המשחקים, או בכלל יעלה אותם לענן כלשהו. מה שכן אפשר לעשות זה לגבות ידנית בדיסק און קי, לכן נכנסים אל

Settings----> Application Saved Data Management----->Saved Data n System Storage-----> Copy to USB Storage Device


נקווה שלא נזדקק, אך אלה פעולות הכרחיות כדי לשמר את חווית הגיימינג.


bottom of page