top of page
Search
  • גיימר

משחקי אקס בוקס בחינם: טקן, באטמן ולגו מלחמת הכוכבים


שנה אזרחית חדשה הגיעה ועימה גם הכרזה על המשחקים שיקבלו מנויי האקס בוקס GOLD ו- Xbox Game Pass Ultimate בחודש ינואר 2020, שני משחקי אקס בוקס ONE ושני משחקי אקס בוקס 360, שניתן להוריד ולשחק גם בקונסולת ה-ONE כמובן.


לשים לב שבניגוד למשחקים החינמיים של הפלייסטיישן פלוס, שם שני המשחקים זמינים להורדה למשך כל החודש, באקס בוקס ONE זה שונה ואחד משני המשחקים מתחיל באיחור וגולש לינואר. באקס בוקס 360 לעומת זאת כל משחק ניתן להורדה במשך חצי חודש, בהחלט יש כאן חיסרון לעומת ה- ONE, אבל לפחות באקס בוקס נותנים גם משחקים למנויי הקונסולה הישנה, בניגוד לפלייסטיישן שלא נותנים כלום לבעלי פלייסטיישן 3.


Styx: Shards of Darkness


משחק הפעולה-התגנבות סטיקס יצא בשנת 2017 ומהווה המשך למשחק שיצא בשנת 2014 Styx: Master of Shadows. אנו נשלוט בשדון הגנב סטיקס שיוצא למשימת שוד ענקית, כשהוא יכול לשבט את עצמו, לפזר מלכודות לאויביו וגם להפוך לבלתי נראה. יש ברשותו חבלים וקרסים כדי להגיע למקומות גבוהים ומרוחקים. יש למשחק גם מצב מולטיפלייר בו הגיימר השני שולט באחד השיבוטים של סטיקס.


להורדת המשחק Styx: Shards of Darkness בחינם לאקס בוקס ONE לכל אורך חודש ינואר לחץ כאן


Tekken 6


טקן 6 אמנם יצא לפני עשור לאקס בוקס 360, אבל זה לא אמור לשנות למי שלא שיחק, בטח אם הוא חובב של סדרת טקן המפוארת ורוצה לחזור אחורה, כי זה כיף לחזור אחורה, אני עושה זאת בימים אלה עם רזידנט איוול. המשחק זמין כמובן גם לאקס בוקס ONE, ובו נצטרך לבחון את הרפלקסים שלנו מול הלוחמים הטובים בעולם ביניהם אדי גורדו, פנדה , רייבן, נינה וויליאמס ובנה סטיב פוקס, לכל אחד מהם טכניקות ומיומנויות לחימה משלו.


להורדת המשחק Tekken 6 בחינם לאקס בוקס ONE/ 360 מ-1 ועד 15 בינואר לחץ כאן


LEGO Star Wars II: The Original Trilogy


לגו מלחמת הכוכבים 2 שיצא לפני הרבה שנים לפלייסטיישן 2 והאקס בוקס חוזר, ומזמין אותנו לשחק את עלילת שלושת הסרטים הראשונים של מלחמת הכוכבים עם הסגנון השובב וההומוריסטי של משחקי הלגו, עם מעל ל-50 דמויות לגו ממלחמת הכוכבים ושעות של בניית לבנים בדרך להרפתקה.


להורדת המשחק LEGO Star Wars II: The Original Trilogy בחינם לאקס בוקס ONE/ 360 מ- 16 ועד 31 בינואר לחץ כאן


Batman: The Telltale Series


רק לפני כמה ימים התחלתי לשחק את באטמן ארקהם נייט (הסרטונים בדרך), ובאופן מקרי לחלוטין אקס בוקס נותנת משחק של איש העטלף בחינם, זהו המשחק של טלטייל גיימס, אשר מאוד שונה משאר המשחקים של באטמן. הוא מורכב מחמישה פרקים (או שלבים במונחי גיימינג) בעלי עלילה נפרדת השאובה מחלקים שונים בחוברות הקומיקס של באטמן, ובחצי מהזמן הגיימר לא שולט בבאטמן אלא בדמות האדם של ברוס וויין.


חשוב לציין כי העלילה במשחק דינמית ואינה קבועה מראש (כמו במשחק Until Dawn), הבחירות שנעשה יקבעו את התוצאות. יותר מזה, למשחק יש מצב Crowd Play, דרכו גיימרים אחרים יכולים לצפות בגיימפליי שלך בלייב ולהשפיע על ההחלטות שתקבל.


להורדת המשחק Batman: The Telltale Series בחינם לאקס בוקס ONE מ-16 בינואר ועד 15 בפברואר לחץ כאן


bottom of page